Donnerstag, 13. November 2008

Zwee Pälzer ...

Hallo, Sirens, habe deinen alten Rechner wieder auf Vordermann gebracht und nutze ihn gut aus. Ich melde mich (will dir ja auch noch 20-Euro zurückgeben) => ja Geld, Geld, ich brauche Geld, Geld regiert die Welt ;-)

Hier ein Witz aus dem Internet:

Zwee Pälzer sitzen im Zug.
Auf einmal springt der Zug aus den Gleisen,
fährt eine Böschung runter, um einen Baum
herum, an einem Fluss entlang und wieder auf
die Gleise zurück.

1.Pälzer: Hear - sagemol, warum Sinn mir
Dann vun de Gleise runner die Böschung nab, um de
Bäm Rum am Roi entlang UN widder uf die
Gleise druff?

2.Pälzer: Kää Ahnung, vielleicht sollt ma
mol de Schaffner froge?

Beide gehen zum Schaffner.

1.Pälzer: Du sagemol, Kaddeabreisser, warum
Sinn mir Dann vun de Gleise runner die
Böschung nab, um de Bäm Rum am Roi entlang
UN widder uff die Gleise druff?

Schaffner: Da kann ich Ihnen auch nicht
weiterhelfen. Wir sollten uns beim Zugführer
erkundigen!

Alle drei gehen zum Zugführer.

1.Pälzer: Du sagemol, Zuchfierer, warum Sinn
mir Dann vun de Gleise runner die Böschung
nab, um de Bääm Rum am Roi entlang UN widder
uff die Gleise druff?

Zugführer: Hear do stand en Saarlänner uf de
Gleise!

2.Pälzer: Ja unn? Do fahrt ma driwwer!

Zugführer: Wollt isch ja. Awwer do is de
bleede Saarlänner von de Gleise runner, die
Böschung nab, um de Bääm Rum...

(thx Eisenherz ;-)))

Keine Kommentare: